KYD skissar: Design SOM ANDAS SVENSK NATUR


I höstas tog KYD fram design och skiss på offentlig miljö mot arkitekt i form av skiss på
hotellrum.  Ide och Känsla - Skapa en plats där gästerna kan känna
sig som hemma. Varma och enkla färger som andas vinter/fjäll.
En Skandinavisk prägel på med både designmöbler från Sverige samt
naturen som inslag.
Varma och naturliga kramar Åsa
KYD tar fram design och skiss på offentlig miljö mot arkitekt och gör skiss på hotellrum.
Ide och Känsla - Skapa en plats där gästerna kan känna sig som hemma. Varma och enkla färger som andas vinter/fjäll. En Skandinavisk prägel på med både designmöbler från Sverige samt naturen som inslag. Moodboard kommer inom kort. Varma kramar Åsa
Bilder av och tillhör KYD



Kommentarer
Postat av: maya

Åh så fräsht! Jag älskar när hotellrum inte ser ut som ett hotellrum om du förstår vad jag menar? Typ när man åker på charter och hamnar på ett hotel vars rumdesign såg ut som hotellet man åkte till året innan... haha



ps. självklart återkommer jag till din blogg, har ju hittat nåt jag gillar!:)

2012-06-06 @ 19:14:56
URL: http://mayalicious.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hahaha va rolig du är Maya:) Och jag instämmer med dig. Tack för orden, glad att få ha dig som läsare:)

2012-06-06 @ 19:21:32
URL: http://killingyourdarlings.blogg.se/
Postat av: Anna

Riktigt snyggt! Det hotellet skulle jag gärna vilja besöka, haha. :)

2012-06-06 @ 19:24:51
URL: http://annatheleduwa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback