Storebrors design - hyllning till farfar Åke


Jag kan inte annat än le då jag ser min storebrors nya illustration till en av attraktionerna till de små på Grönan.
De små gästerna har nu möjlighet att föreviga sina åk från attraktionen Veteranbilarna och får ha en design av vår farfar hemma hos sig. Bilen som heter Åke (står på registreringsskylten) är en hyllning till våran farfar Åke, tyvärr fick vi ej träffa han då han gick bort innan vi föddes. Men Pappa har berättat fina saker om han och lika söt som illustrationen av VeteranBilen är var just våran farfar. Rund, go och snäll. Jag ser verkligen farfar i den tecknade bilen. Så fint. Tummen upp Johan. Med sol/Åsa Kika in hans hemsida 
Bild via Grönan 



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback