Grattis Bloggen på 1 års dagen....


Idag fyller bloggen 1 år. Va fort ett år kan gå men oj oj vad mycket som kan ske med. Året har inneburit massa skojiga påhitt och här på bloggen har jag kunnat dela med mig av några Kydjobb, inspirationer, foton och sånt som ligger KYD varmt om hjärtat. Lyckan som infinner sig då man får goa mail från er läsare är enomt, fina ord och även jobb har kommit in via bloggens förtjänst.Jag blir så glad att ni läsare vill följa min personliga utveckling och KYDs äventyr här på sidan. Sedan i slutet av 2011 har även antalet besökare stigit nått enormt och jag har fått veta att bloggen läses av personer i USA, Frankrike och Island. Känns väldigt kul och med detta kommer bloggen under våren att ta nya tag och lanseras med en ny sida/layout så att den ska bli ännu bättre och mer inspirerande. Det är tack vare ni som får mitt hjärta att slå frivolt av lycka och blir mer taggad att vara kreativ, inspirera vidare här på sidan. Så stort tack och all Kärlek till er Kramar Åsa



Kommentarer
Postat av: Josefine

Fortsätt med det du gör Åsa, du är riktigt begåvad. Läser bloggen varje dag. Kram Jossan

2012-02-09 @ 13:26:21
Postat av: K-G

Grattis till bloggen. Mycket fin vinterbild du tagit vid Söder Mälarstrand. Ska vi ta en ny fotosession snart i vinter Sthlm- Kramar Pappa

2012-02-09 @ 13:30:06
URL: http://www.kggramen.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback