Tusen Tack 2012 - Välkommen 2013


Tack 2012 för allt du gav. Nya erfareheter, fina påhitt, nya bekanskaper, en vacker sommar en ännu vackrare vinter och med många nya utmaningar för KYD såsom fotoreportage, designarbeten, hemsidor, grafiska profiler och inredningar.  Hoppas alla får en magiskt bra avslut på detta år och att 2013 firas in på ett glittrande sätt ocg fylls på med glädje, nya utmaningar och många skratt.  OCH Tack att ni finns mina läsare och att ni förgyller mitt liv, utan er inga inlägg, Kramar, Kärtlek och ett Gott nytt till er alla.  MED VÄRME ÅSA
 
Bilder ovan från snapshots från 2012





Kommentarer
Postat av: Ellinor Engström

Jag önskar dig ett riktigt fint avslut på detta år och en glittrande start på nästkommande!
Tack för all härlig inspiration och underbar glädje som du delar med dig av!
Kram

Svar: Åh tusen tusen tack fina Ellinor för dina ord. Jag kan inget annat än att säga detsamma till dig och hoppas det nya året blir kanon för dig med massa fina händelser och skratt. Tack detsamma för en fin blogg. Kramar åsa
Åsa None

2012-12-30 @ 19:15:50
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback