Kuddhav till Piia - grafiska mönster & olika former


Kuddmys inför hösten.  Min vän Piia behövde lite tips på inspiration på kuddar till höstens mys i soffan hemma hos henne och hennes rara familj. Jag röstar på att köpa på sig kuddar med grafiska mönster, cowboys stilen, svart, vitt, brunt,  prickar, tryck med djur (helst savanndjur eller varför inte en häst), etniska mönster och olika former till hösten 2012. Kika in.collaget ovan. -Piia hoppas du fick lite nya ideer till soffstunderna i höst och att något faller i smaken. Kuddar från AREAWARE IKEA, HM HOME, ILVA, POSH LIVING, Spiti, AfroArt,,, Med sol/Åsa



Kommentarer
Postat av: Pi

Tackar! Jag gillar flera av kuddarna, måste bara fundera på hur jag ska få ihop det! Du känner mig då jag redan vart å suktat på några av kuddarna :) kram!!

Svar: Underbart, vi bollar mer imon fina då vi ses:) Kramar
Åsa None

2012-08-30 @ 17:29:32

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback