Riktar strålkastarna på designduon "How Are You"



Att havet, naturen ligger mig nära hjärtat kanske många av er redan vet vid detta laget.
Det är därför jag verkligen älskar detta nya företaget HOW ARE YOU. Konceptet är så i min smak
och deras produkter får mig att vilja ta in naturen när man är inomhus.
HOW ARE YOU är en nystartad Stockholmsbaserad
designduo som består av Tobias Johansson från
Norrköping och Emelie Ronnebro från Göteborg.
De har precis färdigställt vår första kollektion,
den heter MAKING HARD THINGS SOFT och
består av kuddfodral med hårda material som betong,
plywood, sten, is, tegel mm tryckt på fram och baksida.
Kuddarna är helt tillverkade i Sverige, sydda av den duktiga duon och
printade i Borås. Jag älskar deras design och att de tar in
naturen i inredningen.Att havet, naturen ligger mig nära hjärtat kanske många av er redan vet vid detta lagetDet är därför jag verkligen älskar detta nya företaget HOW ARE YOU. Konceptet är så i min smak
Att havet/naturen ligger KYD nära hjärtat kanske många av er redan vet.
Det är därför jag verkligen diggar det nya företaget HOW ARE YOU. Konceptet är helt i min smak
och deras produkter får mig att vilja ta in naturen i inredningen ännu mer. HOW ARE YOU är en nystartad Stockholmsbaserad designduo som består av Tobias Johansson från Norrköping och Emelie Ronnebro från Göteborg. De har precis färdigställt deras första kollektion, den heter MAKING HARD THINGS SOFT (underbart namn) och består av kuddfodral med hårda material som betong, plywood, sten, is, tegel mm tryckt på fram och baksida. Kuddarna är helt tillverkade i Sverige, sydda av den duktiga duon och printade i Borås. Min favorit blev denna. Så idag vill jag rikta mina strålkastare på duktig Tobias och Emelie och håller mina tummar för dessa duktiga designers. Med Solsken/Åsa
Bilder från HOW ARE YOU



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback