Bakom den blåa fina dörren gömmer sig en skatt...


Jag tror att jag kan ha funnit perfektion eller snarare min fastighet stalking kompis Andrea har. En viktorianska eran hem i Albert Park, Melbourne. Allt detta inredningen goda gömmer sig bakom en blå dörr och ett par moln träd. Ja tack! Det är till salu och jag kommer inte att kunna ha råd med det, men åtminstone jag kan dregla över bilderna. De första skotten är från fastighetsbranschen listan (det är till salu här) och de senaste åren är fler skott från arkitekternas sida (O'Connor och Houle Architecture). Allt jag kan säga är att perfektion skulle vara ännu bättre om bilder var tidningen värdig. Åh ... vänta ... de kommer snart. Noteringen säger att det kommer att vara i en kommande Vogue Living. Kan inte vänta!Inredningen gömmer sig bakom en underbar blå dörr
och ett par träd formande som söta molntussar.
Noteringen
säger även att hemmet kommer att vara i en kommande
Vogue Living. Kan inte vänta!
Detta hem i viktoriansk stil r nu till salu i Albert Park, Melbourne. Inredningen gömmer sig bakom en underbar blå dörr  och ett par träd formande som söta molntussar.
Noteringen säger även att hemmet kommer att vara i en kommande Vogue Living. Kan inte vänta! Tisdagskramar Åsa
Bilder via http://www.oconnorandhoule.com/



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback