Huset på Gotland som man bara kan drömma om...



Det där huset jag bara fann som jag inte kunnat släppa i mina tankar. Huset jag såg på Gotland och som har just den charmen av vinklar och vrår som jag gillar. En bas i vitt som man kan utgå från, inreda med cozy varma färger, tapeten i taket i vardagsrummet, öppna spisen, utsikten på takåsarna, kakelugnen, mysiga innegården, sovrummet på loftet med snedtak att ha som master bedroom och alla små detaljer. ja jag är såld på detta hus. Ge mig Gotland och ge mig huset:) Dagens önsketänk. Kika in mer på; HÄR

Bilder från www.sjonara.se



Kommentarer
Postat av: Pi

Jag vill oxå ha ett hus... :)

2011-10-18 @ 12:11:34
Postat av: Åsa

Ja på Gotland, vi borde flytta dit:) Kramar

2011-10-18 @ 12:48:31

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback