Klickar hem ett nytt "visitkort"...



-Han/Hon är en "såndär" Fjällräventyp. Många ggr har man hört ett sådant  uttalande.Dock tycker jag det är riktigt trist att kategorisera människor och i dettafall efter vilken rygga det använder sig av.
Eller är det kanske som ett bra och enkelt visitkort som man lätt  kan döma/få en uppfattning av folk efter.  Påväg på morgonen på tbanan,bussen mm sitter alla där med sina visitkort/väskor i famnen och vi får en "aha jag vet exakt vad det är för människotyp" tanke.  Portfölj -buisnesskillen, Fjällrävenväska- frilufsmänniskan, skinväska med  designat blixlåst - reklamnissen, Gucciväskan - en ladie som älskar märken. Ja jag vet inte men jag gillar iallafall då varumärken tänker nytt och då man kan överraska med olika stilar. Kanske kan buisnesskillen ha laptopen i en reaklmnisses väska och ladiesen ha en fjällräven rygga. Så tummen upp för de färgglad ryggsäckarna från just Fjällräven.  Tror jag ska klicka hem en rosa eller gul idag och ha som mitt nya visitkort. Kramar åsa



Kommentarer
Postat av: Christer

Skön analys Åsa. Ses vi i nästa vecka? Kram Christer

2011-05-03 @ 12:52:35
Postat av: Åsa

Vilken visitkortstyp e du Chris? Ja vu styr upp nått skoj. Kasta pinne och lek med Molly kanske?

2011-05-03 @ 13:59:46

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback