Det kom ett mail.....



Jag fick ett mail idag, en fråga hur jag kom på vad jag ville bli och hur jag tagit mig dit.
Jag visste nog ganska tidigt att jag ville ge folk nått de behövde hjälp med. Ville till en början bli fixare av fester och event men då jag provjobbade inom catering så insåg jag snabbt att mina kreeativa fingrar kliade och att jag ville vidare. Inredning och design har alltid attraherat mig och detvar ett enkelt val att testa på. Hoppade på en skola och fick mersmak. Har genom åren utbildat mig inom inredning/design och har hela tiden velat nått mer.  Utbildningarna har blivit - Dekor & Reklam, Inredningslinjen, Inredning och Butikskommunikation, Projektledningkurs, Cad kurs och Arkitektskola. Jag tror alla har sina olika sätt att ta sig fram och man måste bara hitta sin nisch och ha viljan att hela tiden lära sig nya saker och vara öppen för förändringar.
Jag känner att det finns så mycket kvar att lära och hoppas varje dag kan ge mig nya kunskaper inom just det jag valt att titulera mig som och att de människor jag har som kunder utmanar mig att bli en bättre sådan.
Har du målet klart för dig så är det bara att ta sikte på det och liksom ordspråket (ja jag vet jag snöat in mig på sådant idag, sorry) ovan så se livet som en resa, ibland med genvägar och ibland med omvägar, men se det inte som en station.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback