Habitat bjuder på fina karameller till sommaren 2011




, de ljusa nätterna är här, solen är här igen. Vad sägs om lite vår och sommarinspiration.Min fina vän Helene arbetar på det engelska inredningsvarohuset Habitat och idag då jag kom att tänka på henne så kikade jag in företagets nyheter och hitta dessa bilder. Vad sägs om lite medelhavsinspirerad ögongodis av Habitat senaste och bestämt färgglada, erbjudanden. Det livliga och lekfulla färger och retro styling är tillräckligt för att dra även de ivrigaste av vinterns fans runt till optimistiska läckerheter av den brittiska våren och är en annan ursäkt för att fördriva tankarna till drömmar av stränder, festivaler, cider och solbränna. Njut Over and out/Åsa




Kommentarer
Postat av: Helene

Ah sa ratt du har Asa! Habitat har nog aldrig varit sa fargsprakande som nu!! Jag tycker bestamt att du- och alla andra sa klart, ska komma till varma, variga England och gora ett besok pa vart fina varuhus! Puss och kram!!

2011-03-30 @ 20:48:40
Postat av: Åsa

Ja allt ser så himla fint ut. Antar du går runt och njuter av dessa söta karameller... Ja jag vill inget annat än att komma till våren i England och till dig fina vän. Jag tror mig allt ha en biljett instående som kan komma till användning. Saknar dig. Kramar Åsa

2011-03-30 @ 22:00:32

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback