Begåvade människor - Först ut Pappa K-G


Jag har äran att ha så många begåvade och talangfulla människor i
min närhet. Kommer här på bloggen ha presentera några av just dessa.
Först ut är min Pappa - K-G (Karl - Gustaf).
Han har fotograferat sedan han var ung och ständigt har han med sig
någon av hans kameror i väskan/jackfickan.
När vi var små så tog mamma och pappa med familjen och se många
olika ställen runt om i landet - och se Sveriges underbara natur mm.
Då vi andra njöt av omgivningarna, fika, bada, sporta mm så försvann pappa
iväg på egen promenad och fota. Man förstod nog aldrig det där att han
hela tiden såg objekt runtom sig. Idag har jag börjat fota mer och mer och inser nu mer
pappas sätt att se saker på.
Pappa är med i Enskede fotoklubb och Svefo och är fortf aktiv i tävlingar.
Dock har han övergått från fotolabbet i källaren hos mamma och pappa till datan och photoshop.
Tiden tar nya vägar och fast han inte gillar det så har börjat lära sig- Storebror Johan och
jag hjälper han ibland med hans frågor gällande programmet.
Pappas nisch är ofta närbilder i svartvita foton.
Här ovan ser ni några av pappas bilder. Jag älskar den första och har just
den stående på mitt bord vid sängen. Det är spårvagnspår från fina Göteborg.
Jag har äran att ha så många begåvade och talangfulla människor i  min närhet. Kommer här på bloggen presentera några av just dessa. Först ut är min Pappa - K-G (Karl - Gustaf).
Han har fotograferat sedan han var ung och ständigt har han med sig  någon av hans kameror i väskan/jackfickan.
När vi var små så tog mamma och pappa med familjen och se många  olika ställen runt om i landet - och se Sveriges underbara natur mm. Då vi andra njöt av omgivningarna, fika, bada, sporta mm så försvann pappa
iväg på egen promenad och fota. Man förstod nog aldrig det där att han hela tiden såg objekt runtom sig. Idag har jag börjat fota mer och mer och inser nu mer pappas sätt att se saker på.
Pappa är med i Enskede fotoklubb och Svefo och är fortf aktiv i tävlingar.  Dock har han övergått från fotolabbet i källaren hos mamma och pappa till datan och photoshop. Tiden tar nya vägar och fast han inte gillar det så har börjat lära sig- Storebror Johan och  jag hjälper han ibland med hans frågor gällande programmet.
Pappas nisch är ofta närbilder i svartvita foton.  Här ovan ser ni några av pappas bilder. Jag älskar den första och har just den stående på mitt bord vid sängen. Det är spårvagnspår från fina Göteborg.
Hoppas och tror pappas bilder/foton kommer förgylla framtida väggar i mitt hem.
Kramar Åsa



Kommentarer
Postat av: Kusin Madde

Alla tre är jättefina! Jag älskar bilen!!! Kram

2011-03-03 @ 22:27:22
Postat av: Åsa

Va skoj gumman ska hälsa pappsen det. Men den Kjell och Salle har med vågen är mkt mäktig bild. Kramar

2011-03-03 @ 22:37:00

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback