Industri är dagens inspiration...




Här kommer dagens inspiration i form av ett enkelt kollage som jag har satt ihop för att kunna visa vad jag vill få fram för känsla. Jag har verkligen fastnat för den lite mer industriaktiga stilen i inredning. Helst ska det vara gamla, slitna och kanske lite rostiga industrilampor som jag tycker passar bra in i en köksmiljö. Om man däremot inte har tid att leta på loppisar eller andra fyndplatser finns det ett rätt stort utbud av att kunna köpa nya lampor som ser lite lagom slitna ut. Stolarna från Tolix som har blivit väldigt populära har även dessa den där industrikänslan och man hittar de i var och varannan inredningstidning nu för tiden.  Jag tycker de är jätteläckra både pallen och stolen och de finns i många olika färger och modeller.En annan detalj som jag inte hittade någon bra bild på kan vara stora klockor som har suttit i gamla fabrikslokaler eller liknade, väldigt charmigt.




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback