Naturskatt mitt hjärta slår för...



Hemma igen och haft en underbar midsommar. Jag har samlat allt på kameran med massa varma och fina minnen. Ja gott folk bland inser man hur lyckligt lottad man är att ha detta fantastiska land som ens hem. Vi har då en naturskatt utan dess like med massa fina ställen. Jag kan inget annat än att säga att sthlms skärgård förblindar mig med så vackra pärlor. Älskar verkligen då vi tar vara på våra traditioner och gör svenska saker. Likt Astrid Lindgrens sagor. Jag tycker de är de mest vackraste sättet att skildra vår land på. Min helg har varit likt Båtsman, Melkers och Tjorvens. Båtar, solnedgångar, smågrodorna, klippor, jordgubbar, lövade båtar mm. Mys mys och nu är jag fylld med massa energi och massa nya ideér att skapa designlösningar efter. Tack alla inblandade för helgen. Kramar Åsa Lyssnar på denna fina och klockrena text HÄR  eller denna variant Här



Kommentarer
Postat av: Jaenette

Fin Blogg du har Åsa! Tack igen för helgen. Hoppas vi ses smart igen. Kram J och T

2011-06-26 @ 18:10:01

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback