Orangeriet vykort - dets bjuds upp och jag tar emot...




Vilken mysig kväll med vännerna. Fia min allra äldsta darling (sen dag ett då vi satte oss bredvid varann som ettagluttare i skolan) pojkvän Andreas hade styrt upp CampariEvent på Orangeriet. Jag och Evve styrde våra trogna Norr Mälarstrand fötter dit och drack drinkar, prata och mingla runt. Vilken sommarkväll 25 grader kl 21. Grymt. Jag tror jag helt klart kan meddela att Orangeriet är mitt ställe 2011 att vara på. Jag älskar inredningen, vattnet, stans utsikt och personalen här. har du än missat denna oas. Kika in på deras hemsida och snurra på dig skorna och bege dig ner till Kholmen. Kramar och tack alla inblandade för denna kväll. Kika in hemsida




Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback