Grattis storebror på din stora dag....



Idag vill jag rikta alla stålkaster på min underbart fina och rara bror Johan som fyller 30.
Blir till att överraska han på Skavsta då han och tjejen sin kommer hem från weekend och fira han hela kvällen.
Syskonkärlek finns alltid där och jag är gladatt ha han vid min sida hela tiden. När vi var små lekte vi en massa då det bara är 2 år mellan oss, under tonåren peppa vi varann i våra sporter och med kärlekar, under de senaste åren har vi stöttat varann i designen och våra yrken. Jag är glad att ha en bror som man kan dela så många intressen med och som alltid finns där och säger sanningen till en. Johan är Art director och jag diggar ofta allt han skapar. Kika n hans hemsida. Denna är en klar favvo som han gjorde till Liljeholmens köpcentrum. En reklamannons med allt man kunde köpa likt ett alfabet. Kramar



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback