Per Holknekts [Odd Molly, Svea] möbler för EM


Per Holknekts möbler som han ritat åt EM i höstas gillar jag skarpt.
Jag gillar verkligen fåtöljen, eller snarare en loveseat, som är ordentligt
bred och mjuk. Mattan har extremt lång lugg och väger omkring 50 kg,
maffigt. Pläden har jag inte sett men ska vara i samma stil som kudden.
Per Holknekt är mest känd från att ha gått från hemlös via
Big Brothter till omtalad grundare av klädmärkena Odd Molly och Svea,
han har tilldelats pris som Sveriges bästa butiksskyltare och har även
en bakgrund som låtskrivare och professionell skateboardåkare.
Med tanke på att jag älskar Odd Molly så var det ingen suprise att jag diggar
hans möbler med. Kanske får bli en loveseat i framtiden.
Med Sol/ Åsa

Per Holknekts möbler som han ritat åt EM i höstas gillar jag skarpt. Jag gillar verkligen fåtöljen, eller snarare en loveseat, som är ordentligt bred och mjuk. Mattan har extremt lång lugg och väger omkring 50 kg,
maffigt. Pläden har jag inte sett men ska vara i samma stil som kudden. Per Holknekt är mest känd från att ha gått från hemlös via Big Brothter till omtalad grundare av klädmärkena Odd Molly och Svea,
han har tilldelats pris som Sveriges bästa butiksskyltare och har även en bakgrund som låtskrivare och professionell skateboardåkare. Med tanke på att jag älskar Odd Molly så var det ingen suprise att jag diggar
hans möbler med. Kanske får bli en loveseat i framtiden.
Med Sol/ Åsa



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback