När man rensar så hittar man en kreeativ utveckling


Ibland är det kul att rensa igenom sina gamla jobbmappar och se
hur ens utveckling gått. Ett tag skissade jag på ett sätt i ett program
och ett halvår senare på ett annat sätt. Dock känns det som KYD har en viss
stil på skissandet. Hittade även mitt gamla examensarbete från Växjö Universitet
och nu såhär i efterhand så förstår jag ej hur jag kunnat våga visa
upp det arbetet på examensutställningen eller hur lärarna kunde tycka det var bra.
Men en utveckling har skett må jag säga och det är ju positivt.
Mycket skissande i CAD har det blivit men kommer återigen ta mig ann Sketchup.
Vem vet om jag kikar på denna blogg om 2 år så hoppas jag skratta åt mina
skisser eller arbeten och hoppas vara så mycket bättre och vassare på det jag gör då.
För det är väl precis det man ska vilja, att man vidarutvecklas få in mer lärdom och bli
bättre och bättre på allt man tar sig ann. Mål och att bli bättre hela tiden.
Bjuder på två skisser på privata hem från i våras.
Ibland är det kul att rensa igenom sina gamla jobbmappar och se
hur ens utveckling gått. Ett tag skissade jag på ett sätt i ett program och ett halvår senare på ett annat sätt. Dock känns det som KYD har en viss stil på skissandet. Hittade även mitt gamla examensarbete från Växjö Universitet
och nu såhär i efterhand så förstår jag ej hur jag kunnat våga visa upp det arbetet på examensutställningen eller hur lärarna kunde tycka det var bra. Varför sa ingen att det var dåligt och att skisserna kunde göras bättre? Men en utveckling har skett må jag säga och det är ju positivt. Mycket skissande i CAD har det blivit men kommer återigen ta mig ann Sketchup.
Vem vet om jag kikar på denna blogg om 2 år så hoppas jag skratta åt mina skisser eller arbeten och hoppas vara så mycket bättre och vassare på det jag gör då. För det är väl precis det man ska vilja, att man vidarutvecklas få in mer lärdom och bli  bättre och bättre på allt man tar sig ann.
Bjuder på två skisser på privata hem från i våras.
Ha en mysig måndag/Kramar Åsa



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback