Inreda tre framtida konferensrum - Första rummet


Uppdrag att ta fram tre förslag på
framtida konferensrum till Design Mäklarna kunder.
Först ut av de tre konferensrummen jag skissa på var
det ni ser ovan. Tema och Ide var Lekfullhet och Workshop.
Jag fick endast använda mig av deras samarbetspartner och leverantörer.
I detta rum blev det Magis och Offecct
Jag skapa ett rum men ljusa, klara och glada kulörer för att öka
lusten att vara effektiv och kreeativ på bästa sätt.
Bästa hälsningar /Åsa
Uppdrag att ta fram tre förslag på framtida konferensrum till Design Mäklarna kunder.
Först ut av de tre konferensrummen jag skissa på var det ni ser ovan. Tema och Ide var Lekfullhet och Workshop. Jag fick endast använda mig av deras samarbetspartner och leverantörer.
I detta rum blev det Magis och Offecct Jag skapa ett rum men ljusa, klara och glada kulörer för att öka
lusten att vara effektiv och kreeativ på bästa sätt. Visar de andra två senare. Håll till godo.
Bästa hälsningar /Åsa



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback