Vilmers doppresent - Bokstavisar av fina Johanna




Igår döptes min bästa väns lilla gullunge Vilmer sig i Sundbybergs kyrka. Var ett mysigt dop och fint fint anordnad mottagning efter. Jag och en annan av mina allra nämsta vänner Evelina gav Vilmer en specialdesignad tavla med hans bokstav V från Bokstavisar och av duktiga Johanna. Denna tjej kan verkligen konsten att skapa supersöta illustrationer som tilltalar mig och säkert många andra.Tavlan vart väldigt uppskattad i Villes tavla var -V som i... valross, vimpel, vampyr, väska, vattenkanna, viking, val och vikingaskepp. Så himla sött. Ta och kika in denna kreeatörs hemsida och beställ en fin tavla till någon liten vän vetja. Med söndagssol/Åsa



Kommentarer
Postat av: Josefine

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2012-03-19 @ 00:44:00
URL: http://hemförsäkringidag.se
Postat av: Åsa

Kul att du gillar bloggen, betyder mkt att ni läsare får ut nått av den. Kramar Åsa

2012-03-19 @ 10:21:29

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback